Leiding

Leidinggeven bij Scouting is super leuk! Als leiding verzorg je de opkomsten en kampen van jouw speltak. Uiteraard doe je dat niet alleen maar met een compleet team. Naast de gewone opkomsten van jouw speltak zijn er ook gezamenlijke opkomsten en groepsactiviteiten. Ook proberen we een keer per maand een gezellige leidingopkomst te organiseren en gaan we een keer per jaar met het leidingteam op kamp zonder kinderen.

Hieronder vind je een overzicht van alle leiding van de speltakken binnen Scouting Rijnlandgroep.

Petra Vleerlaag
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Lucas Jonkers (Teamleider)

Groepsbegeleidster